недеља, 2. јун 2013.

ОД ПРИПРЕМЕ, ПРЕКО ИЗРАДЕ И АНАЛИЗЕ, ДО ПОПРАВКА И ПОХВАЛЕ!

                         1.ЧАС - СРПСКИ ЈЕЗИК
ЧАС У ПРИРОДИ  "ДОЛАЗИ МАЈ У МОЈ КРАЈ"

Уочавали смо и фотографисали промене које су настале у природи.
Разговарали смо са мештанима о пролећу.
















 2.ЧАС - СРПСКИ ЈЕЗИК
ОД МАТЕРИЈАЛА СА ПРЕТХОДНОГ ЧАСА  НАСТАО ЈЕ ФИЛМИЋ КОЈИ СМО ПОГЛЕДАЛИ И АНАЛИЗИРАЛИ У УВОДНОМ ДЕЛУ ОВОГ ЧАСА



ПИСАЊЕ ЛЕПИХ РЕЧЕНИЦА И ИЗРАДА ПАМФЛЕТА ЗА ОДЕЉЕЊСКИ ПАНО.

Сваки ученик добија по једну пролећну појаву коју ће описати помоћу неколико реченица. Заједно, из групе реченица, бирамо најлепшу и најправилније написану, па опет следи индивидуални рад. Сваки ученик илуструје своју изабрану реченицу, записује је поред илустрације, тј. прпрема памфлет за одељењски пано.

















Опет , сваки ученик записује, али у својој свесци, поред своје, и реченице са осталих памфлета, како би их за домаћи задатак повезао у смисаону целину, тј. уз помоћ њих написао састав на тему "Пролеће у мом крају". Ове реченице послужиће за разраду, а увод и закључак пишу сами.

3.ЧАС - СЛОБОДНЕ АКТИВНОСТИ
УРЕЂУЈЕМО ОДЕЉЕЊСКИ ПАНО








                  4.ЧАС - СРПСКИ ЈЕЗИК
АНАЛИЗА ДОМАЋЕГ ЗАДАТКА
-НАПИШИ САСТАВ ОД ПОНУЂЕНИХ РЕЧЕНИЦА- 

Уочавање и исправљање грешака и избор састава чије су реченице написанe јасно и правилно, логичким редоследом.
Најбољи састав је састав ученице Иване Стојковић

              5.ЧАС - ЛИКОВНА КУЛТУРА
ПРОЛЕЋЕ НА ЗИДОВИМА МОЈЕ УЧИОНИЦЕ



               
                6.ЧАС - СРПСКИ ЈЕЗИК
     Израда писменог задатка

Понуђена су три састава, сваки ученик бира онај наслов о коме може најбоље и највише да пише:

- Мај крај сваке чесме пише песме;
- Пролеће у мом селу;
- Боје, звуци и мириси пролећа
НАПОМЕНА: Не писати реченице са паноа, потребна је оригиналност у изражавању.

                7.ЧАС - СРПСКИ ЈЕЗИК
Анализа писменог задатка
    Приликом прегледавања писмених задатака извукла сам речи и реченице са направљеним грешкама, али и добре примере. 
 1. Без именовања ученика који је направио грешку, записујем једну по једну неправилно написану реч или реченицу на табли, ученици анализирају и исправљају, затим записујем правилно. Када извршимо анализу и исправимо грешке, ученици преписују у своје школске свеске.
 2. Читам оригиналне, правилно написане, лепе реченице које сам при прегледавању извукла из састава, такође не именујући ученика који их је написао.
 3. Читам најбољи састав.
Најбољи састав је написао Никола Цветковић.


Домаћи задатак: Илустрација једне оригиналне, правилно написане, лепе реченице извучене при прегледавању из састава, које су ученици записали у својим свескама.

        8.ЧАС - СРПСКИ ЈЕЗИК
     Исправак писменог задатка

Ученици пишу исправак писменог задатка. У другом делу часа лепимо на пано илустрације лепих реченица, израђених код куће.